Thursday, September 3, 2009

:: tak ingat password belog sendiri ::

actually belog aku neh da lama wujud tapi lepas aku buat belog ni ari tuh takde idea nk tulis ape so aku hold on dulu ingat nk tulis hari lain tapi bila nk bukak balik belog neh lupe password lak..haha..macamane la buleh jd macam tuh..(NO WONDER sebab aku ni memang pelupe sume bende aku lupe temasuk lupa nota nota yang baru dibaca seminit yang lalu..haha..nasib baik takde orang akan baca belog nih so aku buleh tulis mengarut-ngarut kerana aku sorang je yang paham..hehhe:)..tapi kini aku teruskan balik niat nk tulis belog sebab aku rasa alone je dok kat umah ni and takde tempat nak ngadu or luah perasaan.so kalo ade belog boleh aku tulis sambil sambil luah isi hati yang terpendam neh.banyak bende yang aku rasa aku nak tulis dalam neh tapi maybe masa restricted skit sebab skang banyak keje yang nak kene dibereskan.tapi kalo da tak tahan sangat aku tulis gak kot.hehe.INSYAALLAH..

1 comment:

  1. wiwittt..naseb nmpak kumen kamu...klu x, x prasan orang neh dh active belogggggg...yer..welcome..welcome

    ReplyDelete